loading...
دختری ازجنس برف
چکامه بازدید : 15 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

گفتی:  "دنیا ارزششو نداره. بیا دستاتو بده به من دوتایی بدوییم تو این بیشه زار قشنگ"

 گفتم:  "اگه اونقدر بی ارزشه پس چرا انقدر داری برای لذت بردن ازش تلاش میکنی؟"

 گفتی:  "چون میخوام بوی این بیشه زار رو حس کنم"

 گفتم:  " بیشه زار تنم رو؟"

 گفتی:  "نو بیشه زار منی

گفتم:  "پس منم بی ارزشم؟"

 گفتی:  "چته چرا انقدر داغونی؟ چرا همش سوال میپرسی؟

گفتم:  "شک دارم

 گفتی:  " به چی؟

گفتم:  "حالا نوبت تو شد؟"

گفتی:  "میخوام برای آخرین بار دستمو بکشم روی گندمای بیشه زار..."

گفتم:  "دیگه خشک شده. کویری بیش نیست"

گفتی:  "برای من بیشه زاره برای من زیبایی داره. شاید دیگه هیچوقت نتونم دوباره به این دنیا برگردم"

گفتم:  "وقتی ارزش نداره چرا دوباره برگردی؟"

گفتی.... نه... دیگه چیزی نگفتی... خاموش شدی... چند وقته ازون اشکات داره میگذره؟... هنوزم بارون میاد انگار داری گریه میکنی... تو هم که مثه من خشک شدی...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
نام : دختری ازجنس برف نام خانوادگی : سپید محل تولد : لابه لای برف تاریخ تولد : یکی از روزهای برفی شماره شناسنامه : عدد تنهایی شغل : منتظر وضعیت فکری : فقط سوال جرم : افراط درعاشقی تاریخ جرم : روز اول خوشی ساعت جرم : شروع تپش قلب علت جرم : فقط زندگی وزن : به سنگینی برف چند ساله قد : کمتر ازدانه ی برف رنگ چشم : مشکی رنگ مو : سفید تحصیلات : پایه ی آخربدبختی مدت محکومیت : حبس ابد چراغم : ماه وخورشید سقفم : آسمان کارم : حسرت یادم : انتظار تو دردم : تنهایی فریادم : سکوت دل خوشیم : دیدارتو زندگیم : فقط تو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظرشما دخترا احساساتی ترن یاپسرا؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 48
  • بازدید کلی : 1,995